cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

NEW Fast And Furious GAME?????

Fast & Furious

NEW Fast And Furious GAME?????

Olá, eu sou um Grande Fã da Activision e estou aqui para dar uma Sugestão sobre o Game FAST AND FURIOUS SHOW DOWN.

EU NÃO GOSTEI MUITO DO JOGO EM SI, POIS ACHEI ELE MUITO FORA DO QUE O FILME APRESENTA..

SE VOCÊS FIZESSEM UM OUTRO GAME MAIS PARECIDO COM O FILME, ONDE O JOGADOR JOGA-SE COM O PESSOAL DA EQUIPE, FIZESSE MISSÕES

PARECIDAS COM AS DO FILME.., E DEPOIS QUANDO O JOGO ACABASSE ELE PODERIA TENTAR ENTRAR NA EQUIPE COMO UM NOVATO, E SE FOSSE ACEITO

PODERIA PARTICIPAR DE CORRIDAS, TUNAR SEU CARRO ...... E DEPOIS QUE O JOGO FOSSE "ZERADO" ACABADO, TERMINADO, TIVESSE VARIAS MISSÕES

SECUNDÁRIAS E UM MUNDO TOTAL MENTE LIVRE E ENORME PARA O PLAYER ANDAR PELA CIDADE.

SE VOCÊS CRIASSEM UM JOGO ASSIM, GARANTO QUE IRIA BOMBAR NO MERCADO, SERIA UM BEST SELLER

MÁS CRIAR O JOGO OU NÃO FICA CRITÉRIO DE VOCÊS OBRIGADO ASSIM MESMO

BlackByte1
Registered: ‎11-01-2014
3 REPLIES

Re: NEW Fast And Furious GAME?????

in reply to BlackByte1

Cara a gente sempre pode esperar por uma dlc nova, obrigado por suas opiniões

doctorlaba3rd
Registered: ‎23-05-2013

in reply to doctorlaba3rd

could someone who speaks english please interpret the spanish response I received.adminFast & Furious - General Discussionswill fast and furious be adding a new game to this site and for nintendo DS

superadminNEW Fast And Furious GAME?????Fast & Furious

Lilkitty1Frog2
Registered: ‎02-06-2015

in reply to BlackByte1

Entertainment is very important after hectic hours of work. My main entertainment is playing game on my iphone or tablet. KonecTime gives you opportunity to select the latest games releases on Apple and Android. To keep you refreshed about new games or their updated versions, you may check the website below. It is a really good website that I am keeping myself filled in with all details about games.

http://www.konectime.com/games.html

KonecTime
Registered: ‎26-01-2016
Visit us for the latest news, game information, screenshots, downloads and links. GO TO BLOGS