Op zoek naar een Nederlandse Clan!

Call of Duty Modern Warfare 3 Forum

Op zoek naar een Nederlandse Clan!

Middag,

Ik (20) wil graag een nederlandse clan joinen (PS3) omdat ik altijd maar een beetje doelloos in me eentje speel.

Wat ik zoek is een clan zonder achterlijke rond schreeuwende en scheldende amateurs erin. Wil gewoon een game spelen waarin je als een team speelt en dus elkaar ook ondersteunt tijdens de game. Speelde in het begin vaak TD, maar steeds vaker domination of Face-Off.

Me K/D is 0.68.

PSN: Jorn911, stuur me een invite wil je me er graag bij hebben.

Gr Jorn.

Level 1
Registered: ‎13-09-2012
4 REPLIES

Re: Op zoek naar een Nederlandse Clan!

in reply to Jorn911

ik zoek er ook één, maar ik heb een pc...

Level 2
Registered: ‎27-12-2011

in reply to kenany

Als je wilt kun je ook clan team zeeland joinen. Zoek maar op steam naar clan team zeeland of zoek contact op met mij, steam: Dutch_Megaton. Daar staan verdere links naar de website en forum. Je mag me ook een vriendschap verzoek sturen.

Level 1
Registered: ‎22-12-2012
Highlighted

in reply to Jorn911

is deze clan nog steeds actief ?

zoja kan ik joinne ? ik heb alleen wel een k/d van 0.24 ofzo ik hoop dat dat niet uitmaakt want ik heb het spel nog maar 15 uur gespeelt !

alleen omdat er nu regelmatig hackers in een game zitten en ik net in een verkeerde lobby zat

was ik oppeens lvl 80 en al mijn wapens lvl 31 -_____-

dus ben ik maar prestige up gegaan,

ik weet alleen niet of het uitmaakt dat ik uit gelderland kom ?

ik ben trouwens een jongen van 19

ik kan doordeweeks alleen maar van 8 tot 10 uur en in het weekend bijna de hele dag

groetjes StaimTv !

Level 1
Registered: ‎20-12-2012

in reply to staimtv

Ik weet niet zeker of het is toegestaan iemand in de clan toe te voegen die niet in zeeland wonen. Ik zal eerst wel even toestemming vragen aan de clan leider. Maar je kunt als je wil contact met me opnemen via steam. Dan zal ik voor alles regelen.

Tot in de clan.

Zoek op steam naar Dutch_Megaton of clanteamzeeland. Op de clanpagina vind je meer info over het joinen van de clan. Bezoek ook ons forum:

http://www.clanforum.clanteam-zeeland.nl/index.php?PHPSESSID=6d97b5e7be0d0c7f2e2f6e40300a3fcd;wwwRed...

Level 1
Registered: ‎22-12-2012

Studios