Black Ops 2 Forum Summary 2012

Call of Duty Black Ops II Xbox 360

Black Ops 2 Forum Summary 2012

Since it's the start of the New Year, I thought it would be valuable to summarise the threads posted here since the launch of Black Ops 2. These are in no particular order:

• OMFG ThiS GAme sUcks! (random capitalisation as per some of the younger posters)

• Lag Compensation is killing this game!

• Thanks, Treyarch, I'm selling this piece of crap game!

• If you don't fix this game, I'm going to tell my Mom

• I paid good money for this crap!

• Nerf the SMGs for God's sake!

• Buff the SMGs for God's sake!

• Why can't I quick scope!

• Quick scopers are ruining this game!

• Nerf the shotguns!

• Buff the shotguns!

• Stop stealing my care packages!

• My stats were reset but I didn't mod or cheat, honest

• Where did Nuketown go?

• Noobs, noobs, noobs!
• Treyarch! I hate you! You've ruined my game, yes, my game, because I can't intellectually separate the concept of a product produced by a corporation and something I personally own or have claim on and I therefore treat a third party product like a religion or sporting team.
Did I miss anything?
Level 10
Likes: 109
Posts: 346
Registered: ‎09-12-2011
9 REPLIES

Re: Black Ops 2 Forum Summary 2012

in reply to DR65DR1

Yep, works for me

Level 4
Likes: 16
Posts: 116
Registered: ‎09-11-2011
Highlighted

Re: Black Ops 2 Forum Summary 2012

in reply to Fletch360

Pretty much sums it up...This site needs stickys pronto

Level 32
Likes: 772
Posts: 2137
Registered: ‎07-12-2011

Re: Black Ops 2 Forum Summary 2012

in reply to DR65DR1

Funny

Level 7
Likes: 37
Posts: 266
Registered: ‎07-06-2012

Re: Black Ops 2 Forum Summary 2012

in reply to ShaneDog1

Crap. I forgot one important one:

• Why was I banned for creating a Swastika emblem made of penises?
Level 10
Likes: 109
Posts: 346
Registered: ‎09-12-2011

Re: Black Ops 2 Forum Summary 2012

in reply to DR65DR1

Dead on! You covered everything xD

Level 1
Likes: 0
Posts: 7
Registered: ‎04-01-2013

Re: Black Ops 2 Forum Summary 2012

in reply to atomicody

I failed. I completely forgot to mention camping. Damn it.

Level 10
Likes: 109
Posts: 346
Registered: ‎09-12-2011

Re: Black Ops 2 Forum Summary 2012

in reply to DR65DR1

you need a thread about why Ghost should be the most over powered perk in the game.

also, I think you're missing about 45 different threads about LAG. lol

Level 18
Likes: 183
Posts: 1021
Registered: ‎03-12-2012

Re: Black Ops 2 Forum Summary 2012

in reply to xmrythem

You know, I honestly forgot all about Ghost. Crap. So:

• Ghost has broken this game! Waaaaaail!

• Call me a whambulance!

• Treyarch, you can stick your DLC up your etc. etc.

• Haxors and glitchers have ruined my game experience

• I "accidentally" ended up in a modded lobby, please reset my stats

• Why does the music in Plaza sound like the guy's saying "vagina" (that's just a personal one)

Level 10
Likes: 109
Posts: 346
Registered: ‎09-12-2011

Re: Black Ops 2 Forum Summary 2012

in reply to DR65DR1

you forgot to mention that this game is sooo broken it takes absolutely no skill to play. you just aim in the enemies general direction and insta kill woot woot! didnt even have to fire

Level 45
Likes: 1737
Posts: 5177
Registered: ‎24-08-2011

Studios