Como faço para enviar um mensagem direta para a Activision/Treyarch ?

SOLVED

Black Ops II Technical Support

Como faço para enviar um mensagem direta para a Activision/Treyarch ?

Please, Translate PT-BR to English
estou sem jogar Call Of Duty Black Ops 2 a algum tempo, pois fui banido da Steam, mas nunca, em qualquer momento, usei qualquer tipo de trapaça/Cheat, Sempre joguei "limpo" o jogo.

Mas varias vezes em que fui chamado de Hacker, eu dizia que sim, para a pessoa parar de reclamar, geralmente crianças com 10 - 12 anos no máximo.

Enfim, queria saber porque fui banido do jogo, e se tem chances de voltar a joga-lo normalmente mesmo que desde o começo

UserName/Nick na steam : SubZeroO

Obrigado por ter lido até aqui.

Level 1
Registered: ‎28-04-2014
1 ACCEPTED SOLUTION

Accepted Solutions
Highlighted

Re: Como faço para enviar um mensagem direta para a Activision/Treyarch ?

in reply to SubZeroO1
Solution
‎11-06-2014 09:35 PM

Hello,

Any bans and infractions are a direct result of a thorough investigation carried out by the Security Team. Bans are not subject to further review and are not a topic for discussion on the Forums. Please see the Forums Posting Guidelines as well as the Security and Enforcement Policy.

Thanks,

^AJ

Player Support
Registered: ‎29-08-2013
1 REPLY
Highlighted

Re: Como faço para enviar um mensagem direta para a Activision/Treyarch ?

in reply to SubZeroO1
Solution
‎11-06-2014 09:35 PM

Hello,

Any bans and infractions are a direct result of a thorough investigation carried out by the Security Team. Bans are not subject to further review and are not a topic for discussion on the Forums. Please see the Forums Posting Guidelines as well as the Security and Enforcement Policy.

Thanks,

^AJ

Player Support
Registered: ‎29-08-2013

Studios