Lets analyze this!

Black Ops II PlayStation 3

theroc23 wrote:

I would think that getting the usual gang of ransoms that play Core TDM to ignore this guy would be about as successful as a one legged man in an asss kicking contest. It's much more likely that they'll walk in and get opened up like tomato cans time after time, then on the 10th try they'll finally kill the camper and abruptly scream over game chat - "Yeah, Bit**! Take that, CAMPER!"  lol

It was KC and yes my random teammates, kept feeding him tags. After he got his high scorestreaks all hell broke lose and we were smashed to pieces.

"We do not rise to the level of our expectations. We fall to the level
of our training"
EgOtRiP#7701616 Level 75
Likes: 9423
Posts: 16849
Registered: ‎14-11-2011
in reply to EgOtRiP#7701616

normally i would not camp but this video has inspired me to camp.

XxZIBBONxX
Likes: 0
Posts: 3
Registered: ‎24-02-2012
in reply to EgOtRiP#7701616

Lol, I laughed till I cried, as camping goes, that's just embarrassing.  Simple answer is, ignore him.  Bore him out, or leave him with no kills.  No kills, no streaks and no score = no more camping.  As he's not running any high end streaks like vtol or warthog, he's no danger to me at all.  If he was running blackhat he could call in his care package and hope for the best.  I've done this myself when stuck in a room I don't want to leave, trying to squeeze out that last 5 points of scorestreak you desperately need for your warthog before you die. Just call the package in the room and when it lands on the roof, cap it with your black hat, obviously though, you're stuck with whatever it is.  If I felt like trolling him or he'd annoyed me, my preferred method of removal would be (using engineer) to black hat his trophy systems and then prime a grenade and toss it in his face whilst casually strolling past.  This is one of my favourite things to do to campers and snipers, along with stealing their claymores or bettys placed behind them, and they very rarely run engineer so it's rare they notice their equipment has been stolen.  Failing that, running engineer, just stick a big machine gun on, with as many bullets as possible, and the penetration perk and spam the wall until you've killed his equipment and or him.  There's no excuse for rushing in and dying

Hamster_Bothere
Likes: 37
Posts: 170
Registered: ‎17-11-2012
in reply to EgOtRiP#7701616

proper camper noob there like he cant play it properly so he barricades himself in what a prick cock head

dead4ever_uk
Likes: 41
Posts: 419
Registered: ‎12-03-2012
in reply to EgOtRiP#7701616

Man I usually hate campers but this is just awesome LOL

jessiecat
Likes: 8
Posts: 50
Registered: ‎16-12-2011

i know what i would of done throw flashes in or stun grenades in then throw semtexs in that would of  nacked him

dead4ever_uk
Likes: 41
Posts: 419
Registered: ‎12-03-2012

I agree with Jessiecat. I have a policy of not feeding campers, but I'd gladly go negative for a shot at this guy. This SO MUCH different than your average wuss camper that HIDES in a corner while hard ADS'n the only entryway.

theroc23
Likes: 340
Posts: 1256
Registered: ‎20-11-2012
Highlighted
in reply to EgOtRiP#7701616

Although it is extreme camping he was crafty about it, and hey can't blame him really cuz to get big score games in this game you gotta do something smart.

smittian
Likes: 3
Posts: 29
Registered: ‎09-08-2012

Studios