7 Replies Latest reply: Apr 4, 2013 10:31 AM by extremefight49 RSS

FAMILY F3RR3IRA - Pablo Luhan

Olá, eu fui banido recentemente no Call Of Duty 2, nao sei o motivo mas acho que o motivo foi por eu ter colocado o desenho do Hitler com um simbolo Nasista, o motivo desse simbolo foi que, Hitler foi um assasino pois ele mato muito, e no jogo eu queria ser um matador . Se foi esse o motivo eu nao sabia que poderia tomar ban por isso e queria saber se eu posso fazer algo para ter minha conta de novo. Minha conta no Call Of Duty 2 e FAMILIA F3RR3IRA . Minhas sinceras desculpas, sou Brasileiro e queria minha conta de novo. Obrigado. De : Pablo Luhan .

Hello, I was banned recently in Call Of Duty 2, do not know the reason but I think the reason was because I put the drawing of Hitler Nasista with a symbol, that symbol was the reason that Hitler was a killer because he really kill , and in the game I wanted to be a killer. If that was the reason I knew I could not take ban so and was wondering if I can do something to make my own again. My account on Call Of Duty 2 and F3RR3IRA FAMILY. My sincere apologies, I am Brazilian and I wanted my own again. Thank you. From: Pablo Luhan.